Cabines 85grudzień 2016 - styczeń 2017
Doradztwo wizerunku
powrótWokół kosmetyki
Doradztwo wizerunku to usługa idealna do zaproponowania w gabinecie kosmetycznym, wszak to kosmetyczki pełnią rolę towarzyszek w odkrywaniu i realizowaniu potencjału urody klientek. A że zapotrzebowanie na tego typu porady jest spore, świadczyć może popularność programów telewizyjnych, w których specjaliści od wizerunku doradzają kobietom i mężczyznom, jak poprawić wygląd czy wręcz na oczach widzów dokonują rewolucyjnych zmian – od makijażu, przez ubiór, po operacje plastyczne.
W gabinecie kosmetycznym brak co prawda aż takich możliwości ingerowania w wygląd klientek, jednak jeśli chodzi o wskazówki dotyczące stroju, fryzury, makijażu i pielęgnacji skóry, są one równie cenne i pomocne. Dzięki tej nowej usłudze klientki gabinetu poczują, że są pod dobrą opieką, a ich potrzeby są w pełni respektowane. Wskazówki, jakich udzieli kosmetyczka, mogą zdecydować o postrzeganiu jej jako profesjonalistki. Budując w klientkach zaufanie do nich samych, można znacznie poprawić ich samopoczucie i zyskać tym samym ich wdzięczność.
Jak cię widzą, tak cię piszą...
Od dawien dawna wiadomo, że dopasowanie wyglądu do swojej osobowości i statusu społecznego decyduje o tym, jak oceniają nas inni. Wszyscy również wiedzą, że jeśli czujemy się dobrze, to dobre samopoczucie promieniuje z nas i jesteśmy w stanie sprostać wszelkim wyzwaniom. Przypomnijmy, że nasz wizerunek to pierwsze narzędzie komunikacji. Aż 80% pracy mózgu wiąże się z doznaniami wzrokowymi. Udzielając klientkom wskazówek odnośnie do poprawy wyglądu, można sprawić, że poczują się lepiej i wzbogacą swoją wiedzę o sobie samych. Styl jest naszym głównym atutem wizerunku, odzwierciedla osobowość i jeśli nam nie pasuje, daje fałszywą informację o tym, kim jesteśmy.
Remanent wyglądu
Doradca wizerunku, zwany u nas stylistą, pomaga klientom w wyborze ich indywidualnego stylu. Podpowiada, jak podkreślić atuty urody, jak się malować, jakie kolory stosować, jaką fryzurę wybrać, żeby pasowała do kształtu twarzy, dobiera kolor włosów. Pomaga też w wyborze garderoby, która będzie pasowała do wyglądu, budowy ciała, osobowości i statusu społecznego (rodzaj wykonywanej pracy). Bywa i tak, że spora część zawartości szafy okazuje się nie pasować do typu urody i trzeba się z nią pożegnać. Wszystko po to, by ukryć słabe strony wyglądu, a podkreślić mocne.
więcej w Cabines nr 34
Dominique Prevot

W gabinecie kosmetycznym brak co prawda aż takich możliwości ingerowania w wygląd klientek, jednak jeśli chodzi o wskazówki dotyczące stroju, fryzury, makijażu i pielęgnacji skóry, są one równie cenne i pomocne. Dzięki tej nowej usłudze klientki gabinetu poczują, że są pod dobrą opieką, a ich potrzeby są w pełni respektowane. Wskazówki, jakich udzieli kosmetyczka, mogą zdecydować o postrzeganiu jej jako profesjonalistki. Budując w klientkach zaufanie do nich samych, można znacznie poprawić ich samopoczucie i zyskać tym samym ich wdzięczność.
Jak cię widzą, tak cię piszą...
Od dawien dawna wiadomo, że dopasowanie wyglądu do swojej osobowości i statusu społecznego decyduje o tym, jak oceniają nas inni. Wszyscy również wiedzą, że jeśli czujemy się dobrze, to dobre samopoczucie promieniuje z nas i jesteśmy w stanie sprostać wszelkim wyzwaniom. Przypomnijmy, że nasz wizerunek to pierwsze narzędzie komunikacji. Aż 80% pracy mózgu wiąże się z doznaniami wzrokowymi. Udzielając klientkom wskazówek odnośnie do poprawy wyglądu, można sprawić, że poczują się lepiej i wzbogacą swoją wiedzę o sobie samych. Styl jest naszym głównym atutem wizerunku, odzwierciedla osobowość i jeśli nam nie pasuje, daje fałszywą informację o tym, kim jesteśmy.
Remanent wyglądu
Doradca wizerunku, zwany u nas stylistą, pomaga klientom w wyborze ich indywidualnego stylu. Podpowiada, jak podkreślić atuty urody, jak się malować, jakie kolory stosować, jaką fryzurę wybrać, żeby pasowała do kształtu twarzy, dobiera kolor włosów. Pomaga też w wyborze garderoby, która będzie pasowała do wyglądu, budowy ciała, osobowości i statusu społecznego (rodzaj wykonywanej pracy). Bywa i tak, że spora część zawartości szafy okazuje się nie pasować do typu urody i trzeba się z nią pożegnać. Wszystko po to, by ukryć słabe strony wyglądu, a podkreślić mocne.
więcej w Cabines nr 34